UNIFIED IT SOLUTIONS

Diensten

Waarmee kunnen wij u van dienst zijn
01

Business Unit

Waar houden wij ons mee bezig
Servicedesk Optimalisatie
Servicedesk Optimalisatie

Heeft u lange wachttijden aan de telefoon, ontevredenheid over de doorlooptijd van meldingen, geen begrip van de klant, te veel openstaande meldingen en discussies over prioriteiten. Zijn uw klanten nog steeds ontevreden ondanks alle inspanningen om hen goed te ondersteunen. Dan kunnen wij u helpen om de klanttevredenheid en eventueel uw processen te verbeteren. Benieuwd hoe u het beste uit uw medewerkers en IT voorzieningen kunt halen. De professionals van business unit Servicedesk Optimalisatie bieden uitkomst.

De business unit focust zich geheel op Servicedesk optimalisatie. Hierbij gaat het erom uw servicedesk zo in te richten dat deze zo effectief en efficiënt mogelijk kan opereren zonder dat dit ten kosten gaat van de kwaliteit van de dienstverlening.

De business unit Professionals zijn allen ITIL gecertificeerd.
Wij bieden tal van mogelijkheden om het beoogd resultaat te bereiken. Onder ander kijken wij naar:

  • Ticket registratie systeem
  • Incidentmanagement
  • Problem management
  • Informatie analyse
  • Procesmanagement
  • Change management
  • Tooling & monitoring
  • Net Promoter methode
  • Werving en Selectie